wooow... i wanna give it a try
thx, dpeasant!
TES Skyrim 0.170 beta
Forum rules
new topics are not allowed in this subsection, only replies.
new topics are not allowed in this subsection, only replies.
- Author
- Message
-
Offline
- *sensei*
- Posts: 349
- Joined: 15 Dec 2012, 19:45
Re: TES Skyrim 0.170 beta
Я использовать ваши любимые теле (UNP), так что, возможно, именно поэтому мои персонажи, как правило, выглядят более яркими. Я также там, где съемка актера в центре внимания, так что обычно прямые или точечный свет падает на них, чтобы сделать их немного ярче, чем окружающие.
Я вечера вам несколько фотографий, я не хочу, чтобы затопить эту тему с обнаженной фотографии девушек, столько, сколько другие могут наслаждаться этим LOL.
Я вечера вам несколько фотографий, я не хочу, чтобы затопить эту тему с обнаженной фотографии девушек, столько, сколько другие могут наслаждаться этим LOL.
-
Offline
- *blah-blah-blah maniac*
- Posts: 17447
- Joined: 27 Dec 2011, 08:53
- Location: Rather not to say
Re: TES Skyrim 0.170 beta
nexstac
Interpolation between weathers and between default preset is working.
Kris†a™
Уменьшить количество света только для персонажей не представляется возможным из-за разных багов на их частях тела, которые не могу детектировать как персонажей и влияние на те объекты, которые ложно будут детектированы как персонажи, например одежда и некоторые доспехи.
Interpolation between weathers and between default preset is working.
No, it's not correct. Enbseries.ini deactivated only when WeatherTransition don't allow editing of default weather or when default weather is not one of weathers.actual state:
you activate the weather.ini, now atm you are fixed to weather.ini
if you want to dial in the (take as example) the direct-light-curve.
enbseries.ini direct-light-curve is deactivated atm.
Kris†a™
Главную роль играют настройки ssao, но можно попробовать увеличить AmbientLightingCurve и компенсировать за счет увеличения AmbientLightingDesaturation. Не уверен, но должно бы выразить различие между амбиент подсветкой снизу и с боков, если в настройках погоды они разные по интенсивности или цвету. ImageBasedLighting тоже подойдет, но насколько помню сейчас он только сверху такое делает, так что ждать пока не сделаю и от земли подсветку.В тенях не хватает детализации, если усиливать амбиент - персонаж становится пересвеченным.
Уменьшить количество света только для персонажей не представляется возможным из-за разных багов на их частях тела, которые не могу детектировать как персонажей и влияние на те объекты, которые ложно будут детектированы как персонажи, например одежда и некоторые доспехи.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7
-
Offline
- Posts: 30
- Joined: 22 May 2013, 00:27
Re: TES Skyrim 0.170 beta
@boris
thx, for that info!!!
i will check it!!!
thx, for that info!!!
i will check it!!!
-
Offline
- *sensei*
- Posts: 341
- Joined: 27 Dec 2011, 21:33
- Location: Poland, Gdańsk
Re: TES Skyrim 0.170 beta
What's up with Source engine version of ENB? Sorry for bugging You so much about this but I would really like to see this one.
_________________
OS: Windows 10
CPU: AMD R5 3600
RAM: Corsair DDR4 16GB 3200MHz Vengeance
GPU: AMD Radeon 5700 XT
Sound Card: X-FI Titanium HD
Mobo: ASRock X370 Pro4
Monitor: M340CLZ 34" 3440x1440 100HZ AMD FREE Sync Curved Monitor
OS: Windows 10
CPU: AMD R5 3600
RAM: Corsair DDR4 16GB 3200MHz Vengeance
GPU: AMD Radeon 5700 XT
Sound Card: X-FI Titanium HD
Mobo: ASRock X370 Pro4
Monitor: M340CLZ 34" 3440x1440 100HZ AMD FREE Sync Curved Monitor
-
Offline
- *blah-blah-blah maniac*
- Posts: 17447
- Joined: 27 Dec 2011, 08:53
- Location: Rather not to say
Re: TES Skyrim 0.170 beta
I replied in thread were asked. It's impossible, games don't have similar code, each require own mod.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7
-
Offline
- *master*
- Posts: 106
- Joined: 01 May 2013, 23:17
Re: TES Skyrim 0.170 beta
Hey boris maybe that information would be out of topic but you may want to know something about TAA.
I was trying 0.159 beta to take screenies with TAA. What have you changed in enb reference mod i don't know but TAA works permanent atm. Tested in some locations where it doesn't work before and never stoped working. But it has still a glitch with panaromic black bars. When you move or scroll screen some annoying gliches appear. I thought you may want to know it.
Greets
I was trying 0.159 beta to take screenies with TAA. What have you changed in enb reference mod i don't know but TAA works permanent atm. Tested in some locations where it doesn't work before and never stoped working. But it has still a glitch with panaromic black bars. When you move or scroll screen some annoying gliches appear. I thought you may want to know it.
Greets
-
Offline
- *blah-blah-blah maniac*
- Posts: 17447
- Joined: 27 Dec 2011, 08:53
- Location: Rather not to say
Re: TES Skyrim 0.170 beta
That was just a test of taa flickering on non crt displays, ignore it.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7
-
Offline
- *blah-blah-blah maniac*
- Posts: 849
- Joined: 28 Dec 2011, 00:50
Re: TES Skyrim 0.170 beta
Boris, could the Helper Mod also allow ENBseries to 'know' when the 'night eye' effect is use, so a different shader could be applied in these circumstances?
_________________
Fallout 4 ENB Video Series | Skyrim ENB Video Series | My YouTube Channel
Intel i7-4700HQ @ 2.4GHz | NVidia GTX780M 4GB | 24GB RAM
Fallout 4 ENB Video Series | Skyrim ENB Video Series | My YouTube Channel
Intel i7-4700HQ @ 2.4GHz | NVidia GTX780M 4GB | 24GB RAM
-
Offline
- *sensei*
- Posts: 402
- Joined: 04 Jan 2012, 20:27
- Location: Russia, Vladimir
Re: TES Skyrim 0.170 beta
Борис, насколько я понял, "настоящий" туман невозможно сделать из-за неудачи с модом-помощником? Как и ИБЛ в помещениях?